donderdag 14 augustus 2008

Stof met Stip


Deze mooie kwaliteit poplin heb ik bij de Lapjesschuur gekocht; Zara wilde graag een rok van deze stof. Ik kreeg zoveel stof thuisgestuurd (en ook nog gratis een mooi lint) zodat ook Elisa een rok heeft gekregen!

Dit is de rok voor Zara, patroon nr. 5 uit de Fast Fashion. Een rok met diepe plooien, steekzakken en een rits in de zijnaad.

Voor Elisa heb ik een rok gemaakt met elastiek in de taille. Als patroon heb ik nr. 32 gebruikt uit de Ottobre winter 2005.

3 opmerkingen:

  1. Hi. i saw ur blog. i m really impressed. Can we be friends? If yes, add me or mail me

    me4u_now@hotmail.com - chat

    nagssss_99@yahoo.com - chat

    mystiqlove_9@rediffmail.com - mail

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg.
    Dat model met die diepe plooien vind ik helemaal geweldig!
    Staat ze weer erg goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sandra,
    Wat zijn het leuke rokjes geworden zeg!
    Ik ben ook heel blij dat je zo tevreden bent met alle lapjes.
    Maak er maar weer wat moois van.

    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen