dinsdag 12 mei 2009

En nog een stelletje af...


Alhoewel ik over de broek niet helemaal tevreden ben vormt dit met het eerder gemaakte shirt (Flora) evengoed een leuk stelletje. Op de mouwboord van de Flora heb ik nog wat oranje strikjes gemaakt.
Rechts nog een truitje uit dezelfde Ottobre, nr. 35. Snel en gemakkelijk te maken en een leuk model! Deze past ook goed bij de blauwe broek hieronder.










De limegroene broek is niet helemaal naar tevredenheid. De stof (BK linnen/katoen) is niet mooi: bij het voorwassen vertoonde die al vale plekken. Helaas valt het model van de broek ook tegen, hij valt niet zo mooi bovenaan. Misschien is de stof te dun voor dit model.

3 opmerkingen:

  1. De broek ziet er wel heel mooi uit, leuke details en een mooi geheel met het shirt.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De broek is wel heel mooi van kleur, en het model is wat ik zie op de foto heel erg mooi. Misschien moet het eerder van een mooie keperkatoen gemaakt worden, misschien wordt dan de belijning wat "strakker".

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he die stof van dat truitje ligt hier ook... hihi, maar er wordt hier een lodger van gemaakt lol
    leuk setje zo.
    (ik heb ook nog lime groen linnen liggen... maar dat wordt een deel van een redondo denk ik)

    BeantwoordenVerwijderen