zondag 22 november 2009

Nog een bodywarmer voor Elisa













Het was even puzzelen met applicaties en versieringen, voor een wat ouder meisje moet het toch niet te bont worden, vind ik. Maar het is nu helemaal naar mijn zin.

En ook Elisa is er weer blij mee: een tweede paardrijbodywarmer die ze ook op gewone schooldagen aan kan, maar toch weer heel anders dan de vorige.

De stof had ik al een paar jaar in de kast liggen, een mooie fleece maar met onduidelijke bestemming, waarschijnlijk al die tijd wachtend op dit project!

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk, zeker met die mooie applicaties. Zal lekker warm zijn tijdens het rijden ;-}}}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heerlijk warm uit! Ik heb dat ook geregeld. Een mooie lap stof heb ik dan gekocht, maar eigenlijk niet weet ik niet waarvoor ik het ga gebruiken. En dat duurt soms wel een paar jaartjes....

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen