woensdag 26 september 2012

Voor mezelf...

De laatste tijd weet ik niet meer zo goed wat ik aan moet trekken... geen wonder! Ik heb even mijn blog doorgebladerd (handig zo'n logboek), en ik zie dat ik sinds januari nog maar één shirtje voor mezelf heb genaaid. En dat shirtje was ook nog eens een niet zo geweldig proefmodel. Ik ben de afgelopen maanden alleen maar bezig geweest met dingen maken voor mijn winkeltje en voor anderen. Nou, mijn winkeltje moet nu maar even wachten, ik ben nu zelf aan de beurt!

Heerlijk dus, om weer eens een grote doos lapjes bij de Stoffenkraam te bestellen, met allemaal stoffen voor MIJ (oké dan, en ook voor mijn dochter...). En het is altijd leuk zo'n verrassingspakket. Want sommige stoffen pakken mooier uit dan ik verwachtte, en sommige stoffen zijn totáál anders dan ik dacht! Zo ook dat leuke donkerroze pauwenstofje. Een "tricot" zegt de site. Leuk voor een tuniek of jurk. Laat het nou een of ander glibberig goedje zijn. Maar wél met een mooi dessin. Geen jurk of tuniek dus. Maar wat dan wel?

De Knips erbij gepakt voor inspiratie, een zwarte gestepte voering erbij besteld (met nog meer nieuwe lapjes, haha), en een leuke uitdaging gevonden: een jas! 
Of het wat wordt, tsja geen idee, het is wel een héél dun stofje, en het patroon is ook niet echt ideaal dus het zal wel een geprutsel en geknutsel worden...

Maar wel een uitdaging. Ik hoop dat het wat wordt. En zo niet, dan was het een leuk probeersel, toch? En dan begin ik gewoon aan een ander leuk lapje...


1 opmerking:

  1. Ben heel benieuwd wat het gaat worden, dat stofje heb ik in mijn handen gehad in blauw. Mooi printje maar wist er verder ook niet zo goed raad mee.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen