zaterdag 6 augustus 2016

Nog wat kledingstukken

Jurk 9/10 uit Knipmode juni 2016. Een combi van beide modelletjes, de hals volgens nr 10 en de lengte wat aangepast.

Jumpsuit 1603 uit My Image zomer 2016, van een tricot. Het patroon is niet voor herhaling vatbaar, ik heb veel moeten aanpassen, heb dit ook van anderen gehoord, achteraf natuurlijk haha. Zoals ie nu is ben ik wel tevreden :)




Tot slot nog een haarband uit de Ottobre 2/2014. Handig, maar lastig te naaien, mijn machine had helaas moeite met de dikke gerimpelde stof en het elastiek eronder.





3 opmerkingen:

  1. Leuke jurk, lekker vrolijk stofje!

    Ik voor mij zou hem wat korter maken. Maar misschien is het daar mode om de kleding wat langer te dragen!
    Leuk die gevlochten repen....gewoon afgeknipt en niet afgewerkt?
    Ik wil er ook nog wat mee doen...misschien schouder bandjes.

    Goede reis terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie jurk!! en de stofjes zijn allemaal mooi!!! Haarband is ook mooie en hier heft dochter ook zo een. Moet nog eens kijken hoe ik hem kan namaken.
    In Spanje zal het weer mss beter zijn als in Holland?!
    Groet en geniet weer van je machienes!
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kledingstukken, ik hou van je stofkeuze, mooie printjes gebruik je altijd!

    BeantwoordenVerwijderen