woensdag 14 april 2010

Shirt nr. 4


Na al het poseren nu even lekker shoppen met als start een heerlijk ontbijtje bij de Hema...



Voor het vierde shirt heb ik de vogeltjestricot van Stenzo gebruikt (ook al zo'n leuke!) gecombineerd met lichtblauwe sterretjestricot.

Als patroon heb ik de Burda 7832 gebruikt. Deze had ik al heel lang liggen, maar nog nooit gebruikt. Nou, daar komt nu verandering in: wat een leuk patroon is dit! Hij ziet er simpel uit, ik had hem ook gekocht als basisshirt-patroon, maar hij blijkt heel bijzonder te zijn. Het achterpand loopt namelijk door naar het voorpand, de zijnaden zijn dus min of meer naar het voorpand verplaatst. Dat komt met deze stof wel mooi uit, zo worden de vogeltjes niet onderbroken door een zijnaad. Ook de mouw is apart: aan de achterkant een gewone mouw en aan de voorkant een raglanmouw.






8 opmerkingen:

  1. Wat een mooi shirt en leuk en bijzonder patroon. Staat je dochter erg goed!

    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je dochter staat er stralend op met haar nieuwe shirt! Smaakte het ontbijtje lekker!?!?

    Dat is inderdaad een prachtig patroon, zeg! En met die twee soorten stofjes komt dat extra mooi uit!! Ik denk dat ik voor Kirsten ook maar eens ga kijken voor een goed en mooi shirt, want de shirts die ik heb, passen niet meer zo goed bij haar...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk zeg, staat haar heel mooi. Mag ik vragen waar je de vogeltjes tricot gekocht hebt. Ik heb de katoenen uitvoering maar heb hem nog niet in tricot gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jenny, ik heb hem gewoon bij de Stoffenkraam vandaan. Hij staat bij de Stenzo stoffen bijna onderaan. Ik heb hem in lichtblauw (die past goed bij de lichtblauwe sterretjes) maar ze hebben hem ook in lichtroze.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk stofje! Leuk patroon ook, staat je goed Elisa,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is mooi! Leuk gecombineerd. Ik was niet zo weg van de stof, maar zo vind ik hem heel leuk.

    Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh deze is ook leuk! Lekker fleurig met de vogeltjes erop.. staat mooi hoor!

    groetjes.. Petra

    BeantwoordenVerwijderen