donderdag 6 mei 2010

Awards!


Niet één, maar twéé prachtige awards kreeg ik van Judith! De Sunshine Award, en de Happy 101 Award! Hartstikke bedankt Judith, ik voel me heel erg vereerd!
Ik wil deze awards niet persoonlijk doorgeven, omdat ik vind dat iederéén wel een award verdiend.
Wel wil ik deze awards in het bijzonder opdragen aan iedereen die ondanks een ziekte of handicap of moeilijke persoonlijke omstandigheden, plezier kan halen uit het maken van mooie dingen en een blog of album bijhoudt om dit te delen met anderen. Mijns inziens gaat het er niet om dat je snel en veel mooie dingen maakt. Het gaat erom dat je plezier blijft halen uit dingen, ook al kost het je energie en moeite.
Daarom, aan iedereen die dit leest en zich aangesproken voelt: ga zo door en geniet ervan!!!

1 opmerking:

  1. Graag gedaan en mooi hoe je de award doorgeeft,
    Mooie shirts heb je weer gemaakt,
    groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen