vrijdag 28 mei 2010

Op het nippertje...


Na het zien van Zara's dansoutfit wilden de andere meiden natuurlijk ook zo'n Delftsblauw schort! Maar zóveel stof had ik niet in huis. De Lapjesschuur bood uitkomst: met spoed stuurden ze de stof naar me toe. Gisterochtend om 11 uur belde de postbode aan met het pakje, pfoeh!! Ik ben gelijk aan het werk gegaan want om 14.00 uur moest ik alweer naar mijn "echte werk". En hoera, de schorten zijn nu klaar voor vertrek naar Spanje!!! Ik ben benieuwd naar de foto's van het dansgroepje!



6 opmerkingen:

  1. Nou daar ben je wel even druk mee geweest.
    Ziet er trouwens vrolijk uit, zo aan de waslijn.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, dat is even een spoedklus!! Wel leuk dat die meiden allemaal zo'n mooi schort willen hebben voor hun optreden.

    Ziet er vrolijk uit aan de waslijn!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spoed opdracht!
    had je natuurlijk kunnen verwachten na de mooie schort voor Zara.
    groetjes Kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om al die schorten samen te zien, complimenten voor je harde werk,
    groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hard gewerkt, ze zien er erg leuk uit!

    Echt Hollands op deze manier!

    Hopenlijk hebben ze veel succes!!

    Groetjes en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo hé wat een klus zeg. Maar het ziet er wel mooi uit.
    En nu maar afwachten.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen