donderdag 10 november 2011

Etui XL


Mijn schoonzus houdt van schilderen en zij vroeg of ik niet eens een grote etui voor haar kon maken waar haar penselen in passen. Een roletui vond ze niet handig, het moest dus een gewone etui worden van ongeveer 40 cm lang.
Ze houdt wel van kleur (ja een schilderes hè) en dus heb ik een wat kleurrijke etui gemaakt van een stevige streepjesrib en een voering van meubelstof (die ik ook voor de sierkussens voor op mijn bank gebruikt heb). Erop een paar borduurtjes die ik zelf wel leuk vind, alleen die o in de naam Corrie lijkt op een a. Mijn dochter zei al: er staat Carrie hoor! Sja ik heb het nog nagekeken maar het is echt een o. Ik baal daar dus stevig van en dat lettertype gebruik ik niet meer... hopelijk stoort mijn schoonzus zich er niet aan...
Op de foto heb ik er een pen naast gelegd om het formaat aan te geven: hij is écht XL, hahaha!

6 opmerkingen:

  1. mooie etui, fleurig...
    ik vind de 'o' wel mooi zo, en ook duidelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat leuk zeg en ja het bankstel past er nog net in hihi, wel handig! Heb de foto even vergroot om naar de o of a te kijken en tja het is dat je erover begint dus daarom let ik er extra op en ja nu weet ik niet wt voor een letter ik er uit moet halen. Kan je het lusje niet een beetje lostornen? Want ik weet wat het is om je ergens aan te storen ook al vinden andere dat niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gut zeg dat is mooi! echt klassevol :o)
    daar gaat schoonzus blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een handige en mooie etui voor kwasten, ik vind de o wel op een o lijken.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Al maar goed dat je er een balpen naast had gelegd, zo zie je pas hoe groot de etui echt is...

    BeantwoordenVerwijderen