woensdag 30 mei 2012

Puzzelvirus

De laatste tijd heb ik niet zo veel geblogd, want ik heb het veel te druk. Jawel, met PUZZELEN!
Het puzzelvirus heeft hier namelijk toegeslagen. En dat komt door de halfjaarlijkse markt onlangs hier in het dorp, die normaal niet zo veel aan is, maar nu toch wel verrassend leuk was door de aanwezigheid van puzzelwebshop.nl. Wat een prachtige puzzels hadden ze daar! Hele mooie fantasyplaten, waarbij mijn oog natuurlijk meteen viel op een godin die harp speelt (zag mezelf al zitten, was het maar waar, hihi). Elisa, die samen met mij over de markt liep, werd er ook meteen door aangetrokken en dan vooral door de puzzels met prachtige huisjes en kastelen (ook al zo'n stille wens...?). Thuisgekomen werd Mathijs jaloers en moest ik voor hem ook een puzzel bestellen, en dan ook meteen de grootste natuurlijk, van 3000 stukjes. En Zara wilde er ook wel één.

Je begrijpt wel, we zijn nu druk aan het puzzelen...
Om even in te komen zijn we begonnen met een kleintje van Wasgij. Wat een grappige puzzels zijn dat! Je puzzelt niet de voorbeeldplaat maar iets wat zou kúnnen zijn.





En dan het echte werk, hier zit Mathijs met zijn vriend lekker in de tuin te puzzelen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten