dinsdag 19 juni 2012

Puzzel update

"Ik doe niet mee!" riep mijn man Simon toen ik voor iedereen een puzzel had gekocht behalve voor hem, omdat hij er geen wilde. "Ik ga niet puzzelen hoor, en denk maar niet dat ik ga helpen". 
En je raadt het al, wie is er elke dag aan het puzzelen...? Juist ja, Simon! Hij kan er niet meer van los komen, hihi. Het is ook wel een echte uitdaging, die puzzel van Mathijs, 3000 stukjes! 



Mathijs zelf is nog aan het bijkomen van zijn Mavo examen, waarvoor hij geslaagd is (Hiep Hiep Hoera!), Ik ben met mijn puzzel ook nog niet verder gekomen dan de randjes, want ik ben momenteel héél erg druk met heel veel bestellingen, voorbereidingen voor de Knipmode naaicursus die ik in september ga geven, harpoefeningen (alvast voor harp-workshop die ik dit weekend ga volgen en waar ik me al héél lang op verheug) én ....met mijn nieuwe broodbakmachine (waarover ik in het volgende bericht schrijf)!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten