vrijdag 31 mei 2013

Blouse uit de Knip

Blouse 18 uit Knipmode mei 2013 vond ik erg leuk. Ik had nog een mooie viscose in de kast liggen, die aanvoelt als zijde.

Nu ik de blouse gemaakt heb, valt ie me toch wat tegen. Op zich vind ik hem wel leuk maar, ik weet niet...op een of andere manier past hij niet zo bij me. Misschien is het gewoon even wennen hoor, en komt het doordat ik eigenlijk niet zo goed weet wat ik eronder moet dragen. Rok: nee. Strakke witte broek: geen gezicht. Zwarte broek, oke, maar ik vind het wat stijfjes. Die schoenen kunnen er natuurlijk helemaaaal niet onder! Maar...wat dan wel? Iemand tips?




12 opmerkingen:

  1. Leuke blouse geworden, vind hem niet stijfjes hoor. Op een spijkerbroek met ballerina's of een hakje kan ook. Ook deze broek kun je hem op dragen. Gewoon wennen, wel dragen hoor is zonde om in de kast te laten hangen.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heel mooi! Echt super!
    En ik zou het zelf ook met een zwarte broek combineren denk ik (maar ja, ik draag dan ook bijna altijd zwart, haha!).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem ook prima staan hoor op een zwarte broek, hij staat je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blouse! Kan ook op grijs of (patrol)blauw wat in de stof zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een spijkerbroek is misschien wel leuk ja. Petrol stof heb ik ook nog liggen, en misschien ook wel iets in het grijs. Wat is leuk? Wijd, strak, driekwart of gewoon lang?
    In de Knip staat de blouse afgebeeld met een korte broek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou voor een strakke broek gaan in de kleur paars .Ander schoentje onder gewoon proberen

    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een mooie blouse die prima staat op die broek. Een witte of lichtgrijze linnen broek eronder zal ook mooi staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank voor jullie suggesties! Hiermee ben ik nog even mijn kledingkast ingedoken. Ik heb er de perfecte broek bij gevonden, een rechte spijkerbroek, in zwart-grijs, past er precies bij. Bij een spijkerbroek heb ik meer schoenkeuze, dus dat zit nu ook wel goed. Helemaal blij, dank jullie wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms is het ook wel leuk om iets te maken wat je op het eerste gezicht niet zo snel zou doen. Helemaal leuk dat je nu toch een goede match hebt gevonden in je kledingkast.

    Mooie blouse!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een mooie bloese en hij staat je ook heel mooi. Kirsten wil dat ik hem ook voor haar ga maken.

    Wat er mooi onder staat... eh... een zwarte skinny (of redelijk strakke) broek, met de broekspijpen in een zwart laarsje met hak(je).... of anders driekwart gladde broek met zwarte ballerina's of ander girly zwart schoentje eronder.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen