maandag 3 juni 2013

Anders-dan-anders Trui


Mijn stoffenkast doorspittend, kwam ik bij deze mooie stof, die een beetje tussen tricot en dikkere gebreide stof in zit. Heerlijk voor als het nog wat frisser is, zoals nu. Omdat ik zin had in anders dan anders, werd het trui 27 uit Knipmode januari 2013. Wel heb ik de trui wat verlengd. Hij zit helemaal naar mijn zin en ik heb veel combinatiemogelijkheden, leuk!




Zo vind ik hem het mooist. De rok heb ik lang geleden al eens gemaakt (Römo van Farbenmix).

En nog wat combinaties:
Groene ribbroek voor "gewoon, dagelijks" en de joggingbroek die ik hier maakte voor "lekker makkelijk".

5 opmerkingen:

  1. mooi hoor! En inderdaad goed te combineren als je deze kleuren al in je kast hebt!
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk shirt, staat je goed. En qua weer kun je hem nu best wel aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n anders dan anders trui. Hij past helemaal bij jouw stijl en staat je ook erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een mooi shirt geworden, vind vooral al die kleuren erg mooi hou ik wel van. Mooi model leuk die achterkant wat langer. Fijn dat je al zoveel hebt waar je hem mee kan combineren.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen