maandag 24 oktober 2011

De vakantie is weer voorbij...

De herfstvakantie zit er weer op. De kinderen zijn vandaag weer naar school. En zoals elke vakantie, is ook deze week voorbij gevlógen. Niet dat we konden uitslapen...neeeee, want Mathijs wilde dolgraag voor de tweede keer meedoen met de zwemvierdaagse. Dat betekende vier dagen om 6.30 uur opstaan...zucht... Maar ik ben wel trots op mijn grote knul, want hij heeft het volgehouden en een medaille gehaald! Ach en voor mij was het ook niet zo slecht, want nu kon ik lekker 's morgens héél vroeg in alle rust en stilte aan de shirts werken, die nu in mijn winkeltje staan.




Elisa had zin in een dagje uit, en met haar ben ik eerst bij Bagels en Beans gaan eten. Toen zijn we gaan shoppen (waarbij ik overigens niets gekocht heb behalve de nieuwe Diana mode).

Daarna zijn we naar de bioscoop geweest, naar de film Crazy, Stupid, Love. Een superleuke film over een loser die verandert in een vrouwenversierder! Vooral het einde is hilarisch! Na de film hebben we heerlijk gegeten bij de Eazie en de dag was weer compleet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten