dinsdag 1 januari 2013

Eerste kledingstuk van 2013

...of eigenlijk het laatste van 2012, want ik heb hem gisteren gemaakt. Weer zo'n heerlijke warme woontrui, volgens patroon 9 van de Knipmode 9/2010. Hier heb ik hem ook al eens gemaakt, en daarvoor ook nog een paar keer. Het is zo'n lekker snel-klaar patroon om tussendoor even te maken. De stof heb ik bij Stof-Inc vandaan, een van mijn favo webwinkels van het moment.


Ook ben ik bezig met een kruissteekjesborduur. Supereenvoudig, de steekjes zijn groot en de kleuren zijn voorgedrukt. Prima dus om 's avonds op de bank bij de tv te doen. Want die handjes van mij willen altijd wat te doen hebben...

4 opmerkingen:

  1. Leuke trui, mooie stof! Het uiltje is erg lief, leuk werkje om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een heerlijke warme trui. Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie trui Sandra. Leuke stof want Ik heb deze ook. Ik heb er een V-hals trui van gemaakt en van het restant een vest gecombineerd met grijze wollige stof.
    Ik heb het vandaag aan en het draagt heerlijk.

    Groetjes,
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi model! Stofje zou ik ook zo gekozen hebben. Staat je goed!
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen