zondag 6 juli 2008

Taja en Kleinjuist voor Elisa

Van mijn schoonzus heb ik een lapje stof gekregen uit Afrika. Gecombineerd met een andere stof kon ik hiervan een tuniek maken voor Elisa. De Taja leek me hiervoor een geschikt model. Erbij een kuitlange spijkerbroek volgens het model Kleinjuist. Ik kon het weer niet laten hier wat versieringen op aan te brengen met rhinestones. Hierdoor vergat ik helaas om de zijzak op tijd op de broek te naaien :S Het was een hele klus om deze er alsnog op te krijgen terwijl de broek op de tailleband na al in elkaar zat! Voor het donker gauw nog even wat foto's genomen. De knoop op de zijklep moet er nog op, verder is het stelletje af. Pfff, eindelijk...








2 opmerkingen:

  1. :O Wauw! Wat een geweldig tuniekje. Ook helemaal volgens de trend van deze zomer, de kleuren, model en het patroon. Top, san!

    Verder valt het me ook op dat Elisa zo erg veel op jou lijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk runiekje en die broek is ook super.

    BeantwoordenVerwijderen