woensdag 15 april 2009

En nu?

Mathijs heeft zo hard broeken nodig, daar begin ik maar mee. De donkergrijze rechts ligt al uitgeknipt op me te wachten. Daarna de zandkleurige links. Ik heb er al bijpassende bandjes bij uitgezocht.





Voor mezelf heb ik nog heel wat tricotjes liggen zoals deze rode. Hiervoor wil ik de 6715 van Newlook gebruiken, een echt succespatroon wat ik al heel wat keren gebruikt heb en steeds weer anders kan variëren.





Ook Elisa heeft heel hard kleren nodig, ze is overal uitgegroeid en zit inmiddels al op maat 152. Ik heb deze groenige linnen/katoen voor een broek voor haar en wat bijpassende tricot en gebreide stof. Maar nog geen idee wat voor modellen ik er van zal maken. Iemand suggesties?

1 opmerking:

  1. he die lime linnen en gebreide stof heb ik ook liggen
    ik denk dat het één of andere roos broek wordt met een wikkelvestje of zo.
    En een leuk shirtje erbij.
    mooi stofje trouwens voor je eigen tuniek. Ik moet weer op zoek naar een nieuw stofje voor mijn svea, snif

    BeantwoordenVerwijderen