donderdag 9 april 2009

Nieuwe projecten

De volgende kledingstukken zitten in de planning:
1. Trui van de mexicaanse stof van de Lappenmand. Ik weet nog niet of ik eerst een proefmodel ga maken, want om nu gelijk de schaar te zetten in stof van 30 euro... ik heb deze stof in beide kleuren in huis (ik kon niet kiezen, haha), de streep loopt in de lengte, lijkt me wel een apart effect hebben.
2. Nog wat basis shirts volgens het patroon Quiala. Handig voor ergens onder, en snel gemaakt met de lockmachine.
3. Babytruitje voor Nikita. Hopelijk krijg ik deze nog af voor zondag.

1 opmerking:

  1. Leuke gekleurde streep. Lekker vrolijk. Ik zou voordat ik ging knippen wel eerst zeker weten dat het patroon qua maat precies klopt. Als het voor mezelf is, zou ik het eerst van een couponnetje doen. Ik heb qua lijf verschillende maten en niet elk patroon kan al die wijzigingen hebben. Veel succes met de streepjes!

    BeantwoordenVerwijderen