zaterdag 5 december 2009

Gedichtenbundel

Mijn vriendin Bettina Reus heeft een prachtige bundel uitgegeven met door haarzelf geschreven gedichten. Het ziet er schitterend uit, mooi dik papier en schitterende kleurenfoto's.

Het boek heet: "Gedichten uit de samenleving" en, voor wie interesse heeft, het is voor 18 euro te bestellen bij Bettina Reus zelf, contact via email mailto:b_reus@hetnet.nl
Een prachtig cadeau voor de feestdagen. Natuurlijk heb ik zelf ook een exemplaar besteld!


Fragment uit het gedicht "Stil in mij":

"Stilte schenkt een innerlijke kracht,
maakt dat ik weer optimaal straal,
dat de wereld opnieuw naar me lacht
en ik het beste uit deze dag haal."


1 opmerking:

  1. Hoi Sandra

    Bedankt voor de reclame voor mijn boekje hoor, erg lief.

    Groetjes Bettina

    BeantwoordenVerwijderen