woensdag 10 oktober 2012

Tuniek uit de nieuwe My Image



Ik had nog een viscose tricot liggen in de kleuren grijs en paars, die mooi past bij het paarse vestje uit mijn vorige berichtje. Ik wilde hier graag een wat langere tuniek van maken, zodat ik hem kan dragen bij mijn grijze tregging, en eventueel met het vestje erover.

Even heb ik getwijfeld of ik tuniek 1259 uit de nieuwe My Image (winter 12/13) zou gaan maken. Het leek me een leuk model, maar ik was bang dat hij te "rimpelig" zou worden. Ik ben altijd een beetje huiverig voor rimpelige bovenstukjes, omdat ik al niet zo veel bovengevel heb, en door rimpels lijk je vaak helemaal plat. Maar het patroon bleef trekken, en een echt leuk alternatief vond ik niet, dus ik dacht ik doe het gewoon.

Het is mijn eerste kledingstuk uit de My Image, en ik moet zeggen, het is heerlijk om uit de My Image te werken. Duidelijk patronenblad en beschrijving. En deze tuniek heeft absoluut een goede pasvorm! De rimpeltjes vind ik toch wel erg leuk. En de mouwen zijn lekker lang en smal, zodat ik ze wat op kan stropen wat ook een leuk rimpeleffect geeft.

Erg tevreden dus met mijn eerste modelletje uit de My Image. En er staan meer leuke in, dus binnenkort volgt meer!




7 opmerkingen:

  1. Leuk juist die rimpels ! Heel erg mooi model.
    Ik heb zoveel lappen tricot liggen en zo weinig tijd, maar ik ga me er toch maar eens toe zetten om ook eens voor mezelf te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, staat en kleurt je goed.Prachtig bij die tregging..wow, mooi hoor
    Ik heb dit blad pas gekregen in de stoffenwinkel, en nu jij er zo enthousiast over bent...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk setje zo hoor! Ik vind het patroontje met de rimpeltjes heel goed staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie set zo met de tregging en grijze laarsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, staat je leuk! De My Image vind ik ook een leuk magazine. De nieuwe ga ik ook kopen, nu ik jouw modelletje zie :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij zit je als gegoten!! Mooie snit, prachtig stofje en heel mooi bij je tregging en grijze laarsjes. Perfect setje zo!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen